Είναι απόγευμα και έχετε μόλις ολοκληρώσει την εργασία σας ή την παρακολούθηση μαθημάτων ή πολύ πιθανόν μόλις ξυπνήσατε από έναν ελαφρύ μεσημεριανό ύπνο. Η όρεξη αρχίζει και αυξάνεται αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό, με αποτέλεσμα ένα απλό σνακ να είναι ικανό να σας καλύψει. Ενδεχομένως, όση ώρα διαβάζετε, στο μυαλό σας να έχετε μια μπάρα δημητριακών ή λίγη σοκολάτα ή άλλο γλυκό μαζί με τον καφέ! Τι καταφέραμε λοιπόν; Και την όρεξη μας δεν καλύψαμε (και μετά από λίγο θα επαναληφθεί όλη η παραπάνω διαδικασία) και θρεπτικά συστατικά δεν προσλήφθηκαν και φυσικά νιώθουμε και ενοχές (έπειτα πολλές φορές «τιμωρούμε» τον εαυτό μας με μια άνοστη σαλάτα το βράδυ ή χειρότερα θεωρούμε τη μέρα χαμένη από διατροφικής άποψης και συνεχίζουμε να τρώμε ακατάστατα).

Πως όμως θα ξεφύγουμε από αυτήν την κατάσταση;

Παρακάτω, παρατίθενται 3 απλοί τρόποι με τους οποίους θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τη συγκεκριμένη κατασταση με επιλογη πιο θρεπτικών σνακ. Να τονιστεί εδώ, ότι αυτή η κατάσταση επαναλαμβάνεται για αρκετό καιρό, ίσως και χρόνια και γι’ αυτόν τον λόγο για να αντιστραφεί χρειάζεται φυσικά θέληση αλλά και προσπάθεια και προγραμματισμό. Η λύση, αφού δε μπορείς να αντισταθείς μην τα αγοράζεις ή πέτα τα, είναι μεν προφανής αλλά όχι πάντα αποτελεσματική.

  1. Τοποθετήστε τις πιο θρεπτικά πλήρεις τροφές σε εμφανές σημείο

Κατά κύριο λόγο, όταν έχουμε λιγούρες αναζητούμε την ευκολότερη και αμεσότερη λύση, η οποία στα περισσότερα σπίτια είναι κάποιο γλυκό. Αν έρθει εκείνη η ώρα και δούμε μπροστά μας μια ανοιχτή συσκευασία σοκολάτας πάνω στο τραπέζι, το πιθανότερο είναι να την καταναλώσουμε. Για τον λόγο αυτό, τέτοια σνακ δεν τα πετάμε (επειδή και αυτά έχουν θέση στη διατροφή μας) αλλά τα βάζουμε σε κάποιο ντουλάπι στο πίσω μέρος. Στον αντίποδα, τοποθετούμε σε εμφανές σημείο πιο καλές λύσεις όπως μικρά σακουλάκια με μίξη ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων που έχουμε ετοιμάσει μόνοι μας (πιο οικονομική λύση), φρέσκα φρούτα εποχής (είτε στο ψυγείο είτε στην φρουτιέρα). Με λίγη εξάσκηση και πειραματισμό, ο οργανισμός σας θα καλύπτεται από αυτά τα σνακ.

  1. Φτιάξτε μόνοι σας μπάρες δημητριακών

Από την πρώτη κιόλας φορά που θα προσπαθήσετε να τις φτιάξετε θα καταλάβετε ότι είναι μια πάρα πολύ εύκολη διαδικασία και ότι τόσον καιρό τις πληρώνατε ακριβά χωρίς λόγο. Πειραματιστείτε με ξηρούς καρπούς, ταχίνι, φυστικοβούτυρο ή αλείμματα άλλων καρπών (πχ φιστίκια Αιγίνης, φουντούκια), αποξηραμένα φρούτα, βρώμη, σοκολάτα υγείας και προσπαθήστε να αποφύγετε την προσθήκη ζάχαρης ή άλλων γλυκαντικών. Μόλις καταλήξετε στην αγαπημένη σας συνταγή, θα έχετε πάντα ένα θρεπτικό σνακ στη θέση ενός γλυκού πλούσιου σε ζάχαρη.

 

  1. Και το απογευματινό σνακ είναι γεύμα

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν πρέπει να το αντιμετωπίζουμε σαν κάτι αμελητέο. Με σωστή οργάνωση, το απογευματινό μπορεί να κάνει τη διαφορά στη διατροφή σας και να είναι το μυστικό της επιτυχίας σας. Μην καταναλώνετε σνακ ενώ κάνετε κάποια άλλη δραστηριότητα (πχ τηλεόραση, βόλτα κλπ), αλλά θεωρείστε το ως ένα κανονικό γεύμα. Καθίστε στο τραπέζι είτε μόνοι είτε με παρέα και καταναλώστε το σαν να τρώτε μεσημεριανό. Με αυτόν τον τρόπο δίνετε χρόνο στον οργανισμό σας για να γίνει σωστά η πέψη και η απορρόφηση. Με την πάροδο του χρόνου θα καταφέρετε κάτι πολύ σπουδαίο, να ακούτε τις ανάγκες του σώματος σας, να ξέρετε πότε έχετε χορτάσει και πότε τρώτε απλά από βαρεμάρα και να αποφεύγετε υπερθερμιδικά γεύματα.

 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*